Helgen !

Snart är det helg och mycket att göra... Fast jag börjar känna att förkylningen närmar sig mer och mer så man kan ju hoppas att den bryter ut efter helgen så jag slipper skipp alla min roliga planer som jag har !
Fredag : Då sitter jag barnvakt åt mina små underbara små syskon tillsammans med min latmask till pojkvän<3
Jag tänkte göra hemma gjorda hamburgare till middag och sen blir det popcorn dipp och chips  till snacks  och mys i soffan framför let's dance. Det ska bli en mysig och skön kväll med dom man älskar mest.
Lördag: Då blir det upp och hoppa vid elva kanske och sen drar jag in till stan med Hanna, Jag ska köpa hårfärg (hade tänkt mig en kastanjebrun färg denna gång) och en väst till Alperna.. Det kommer säkert köpas mer än så.
Efter shoppningrundan med Hanna så åker vi till Sumpan och tittar på våran älskade Rosalie som ska spela match.
Det ska bli så kul att se dig på isen älskling !  Sen är det bara att gå hem och duscha och sätta på sig något snyggt,  För då blir det resturang med Malta kompisarna från i sommras. Massa minnesnack och god mat, Det  kommer att bli Toppen ! Sen (om jag orkar) Drar jag vidare på en fest i Medis eller fridhemsplan. Det ska bli en väldigt händelserik lördag med mycket roliga människor.
Söndag: Förmodligen så kommer jag nog vara ganska trött eftet lördagens äventyr, men sen så har jag ju läxor också. Så min söndag kommer bestå av läxläsning och städning av mitt rum. Kanske inte en höjdare med man måste få det gjort någon dag.

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback