Fredag

Idag hade vi Nationella proven i Engelska, det gick faktist bra (bättre än vad jag trodde iaf ) Det var några frågor bara som var lite små knepiga... Idag har jag varit hemma bara efter skolan och packat ! Ikväll
 ska jag ha en myskväll med björn <3 Imorgon måste jag säga hejdå till honom...
Jag är inte ens halv klar med packningen men det löser sig säker...  Planet lyftar imorgon 11.00, Jag ser fram emot det grymt mycket ! Hej då Allihoppa Nii får ha det jätte bra medans jag är borta.. :)
Jag älskar er  ( ni vet vilka jag menar) PussPuss !image9
Pistkartan  !
image10
St. Anton by night !

Säg något?
Postat av: Rosalie

Hoppas du har det bra , men kom hem nu!!<3<3

Postat av: Eskilanja

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2008-09-10 @ 12:59:37
URL: http://eskilanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback