Tre underbara personer!

Det finns tre stycken brudar i mitt liv som betyder grymt mycket för mig, det går inte ens att förklara hur lycklig jag är när jag är i eran närhet när det är vi fyra. Andrea Falkenhem, Rosalie Egli och Hanna Soneback det finns saker vi har gått igenom tillsammans som jag aldrig kommer glömma. Ni är som systrar för mig!
Snart går vi åt olika håll, Rosalie flyttar till Norrland, Jag, Hanna och Andrea börjar olika gymnasium men vi håller ihop endå det är iaf vad jag ska kämpa för livet ut, att när vi blir äldre och Rosalie flyttar tillbaka till stockholm då ska vi parta loss på stadens alla krogar, sen ska vi vara vänner livet ut. Även kasnke vi bor på olika sidor jordklotet så vill jag hålla kontakten med er, för ni är verkligen personer som betyder för mig, ni betyder sjukt mycket.
Här har vi lite bilder på oss genom våran tid tillsammans.

image35
Det här är våran första tid tillsammans (Rosalie är inte med), Hemavan 06, konfaläger!

Efter det var det hade vi många dagar, kvällar och nätter tillsammans.
image36
tex Grönan


image37

Och tjejmiddagen hos Andrea

Sen åkte vi iväg på vårt andra läger tillsammans, Granninge!
Då var det verkligen VI Fyra!
fantastic fourFantastic 4

Sen var det en tid då vänskapen hängde på en skör tråd då det bara var tre av oss ett tag.
image18
Du saknades enormt under denna tid ska du veta.

Sen var det skolavslutning och bal där det återigen var vi fyra! image40
Vi partar bäst! Rosalie, Andrea, Hanna och Jag (Carro)
image39
Aldrig ska jag släppa er.

image38
Ni är dom vackraste idioterna på denna jord.

JAG ÄLSKAR ER !  Glöm mig aldrig flickor, jag glömmer aldrig er.

Säg något?
Postat av: Rosalie

hjärtat klart jag aldrig glömmer dig! jag älskar dig och det ska alltid vara vi<3<3

Postat av: sanna

fint skrivet!!

2007-06-16 @ 21:53:32
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Hanna

Underbart skrivet vännen! Gillade hur du fixade med kommenatrerna under bilderna, förklarar så mkt... Älskar er alla och ska göra ALLT för att vi ska hålla ihop

2007-06-16 @ 23:49:35
URL: http://soneback.blogg.se
Postat av: Eirikmonika

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2010-02-19 @ 09:15:39
URL: http://eirikmonika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback