Tråkigt

Igår hade jag det väldigt kul, efter skolavslutningen så åkte jag och min familj tillsammans med Björn och min gudmor Karin till ett resturang inne i stan och firade att jag har gått ut  nian lille syrran gick ut sexan och lillebrorsan trean Stor dag för familjen Jämtin. Efter det åkte hem sov lite och sen kom Rosalie vi gjorde iordning oss för natten och sen var det bara ut och fira att grunskolan är slut, never more Gubbängsskolan!
Det blev en trevlig kväll tillsammans med Rosalie, Hanna, Andrea, Jossan, Klara; Jonna, Amanda Jessica, Caroline, Ellinor, Per, Matte, Adde, Wigge Adrian, Marcus, dumdum, Robin, Björn, Patrik, Ejnar (jag tror inte jag glömde nån nu)
Idag vaknade jag klockan två på uruselt humör tvingar jag pappa att skjutsa mig och Rosalie till Sveriges Television där vi skulle göra nått jobb. Sen var det hem till Rosalie sy och äta middag. Nu sitter jag här hemma med ett stökigt rum som måste städas idag och så har jag kanske lite tid att städa imorrn. så det är väl kanske bäst att sätta igång då...? (Balen inlägget kommer när jag fått bilderna)

Säg något?
Postat av: Rosalie

hjärtat det blev bra allithop:D

Postat av: Gjermundlene

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2010-04-22 @ 11:21:30
URL: http://gjermundlene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback