Öland!

Nu är jag på öland, här ska jag tillbringa, ja, nästan hela sommaren. Det blev ingen Danmarksresa för mig, det var tydligen myckatt att göra här då, på jobbet. Datan här är inte så bra så jag har inte kommit in på PA än, lite små tråkigt sådär.. Så Ebba jag skriver till dig så fort jag kan så kan du få mitt nummer! Dagarna flyter på bra, har roligt och mysigt. Jag ocg jessica (22 år och min pappas kusin freddes tjej) har varit ensamna här i två nätter för fredde har varit uppe i sthlm och hämtat dom sista grejerna i deras förre lägenhet. Vi har städat bakat solat pratat och myst framför TV:n. väldigt slappa dagar, Imorgon ska jag träffa mina sysslingar Julia och Tilda. Tilda är ca 9 månader gammal och VÄRLDENS UNDERBARASTE BEBIS!
Kattungar har vi fått, två stycken en orange-vit och en svart-vit. så minst en timme om dagen går åt att mysa med dom! Ikväll ska jag till nån Krog uppe i Byxelkrok med Fredde och Robin och kolla Bajen matchen mot Gbg. 
Men nu saknar jag mina små kattungar dax för gos!! vi hörs när internet funkar igen! Pussokram 

P.S London var underbart!


Säg något?
Postat av: Rosalie

saknar dig hjärtat

2007-06-27 @ 18:33:55
Postat av: Karolina

saknar dig också!

2007-07-02 @ 15:30:20
Postat av: Karolina

saknar dig också!

2007-07-02 @ 15:30:44
Postat av: Tobiassilje

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

Postat av: Tobiassilje

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2008-12-15 @ 20:28:46
URL: http://tobiassilje.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback