Döööö..

Feber är uppe i 40 grader, hostar så att det smakar blod i munnen, sitter ensam en fredgasnatt livet är INTE roligt nu!
Dagen har varit hemsk eftersom jag var tvungen att gå i skolan, Jag klarade mitt sång prov till VG i musik även fast rösten låter som den gör. Nu har jag sovit hela dagen och varit barnvakt åt lillebror på kvällen tittat på film och ätit godis och tittat på lite allt möjligt. Eftersom jag har sovit hela dagen så är det OMÖJLIGT att ens sitta still nu, så nu försöker jag få hit björn så jag har nån att prata med hela natten, men annars är Anna påväg hem hit och kanske kan hålla mig sällskap ett tag iaf? Kan hoppas iaf.. Imorgon ska jag åka birka paradise med familjen eftersom anna fyller 17 år på söndag, har köpt ett as coolt linne från Zara till henne (hoppas att hon inte läser min blogg). Synd att jag ska va sjuk när jag äntligen ska få åka båt.. ^^
Men nu ska jag nog sätta på en film tror jag.. Hej då!

Säg något?
Postat av: Vemundmaryam

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback