...

Nu är jag hemma efter en toppen helg på Birka, Fast det hade varit ännu mer bättre om jag hade varit lite friskare.
Men underbart var det iaf. Nu kom jag nyss hem efter att ha träffat Amanda, Jonna och Albin.
Skulle ut med Hanna på promenad hadejag hoppats men den jhävlen va så seg på att ringa så det blev inte så..
Hoppas att planena inför helgen blir genomförda, eller vad man nu säger. Det skulle vara toppen!
Min vecka är fullspäckad, förställningar (med våran OTROLIGT sunkiga pjäs) sen blir det klassresa och helgen med tjejerna, RÖJ! Sen är det bal och skolavslutning och sen är det LONDON, underbart underbart.
Jag måste bara säga, GUUUD VAD HAN ÄR SÖT MOT MIG!
men jag vågar inte än, inte riktigt än.. Men vem vet vad som händer i veckan?
Men nu är det dags för mig att gå och sova (tidigt för en gångs skull) Natti natti !

Säg något?
Postat av: Rosalie

röj?:S Skulle vi inte ha en mysig kväll tillsammans?:S

Postat av: Hanna

jag är väl inte seg? :D

2007-06-06 @ 23:33:52
URL: http://soneback.blogg.se
Postat av: Karolina

Röj blev det jue.,, efter era bestämmelser ;) Men utan hanna! SAKNAD!

2007-06-10 @ 19:03:53
Postat av: Rosalie

hahah det är riktigt. hanna sakandes så sjukt mycket<3<3

2007-06-15 @ 21:32:39
URL: http://www.egli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback