Måndag

Solen skiner idag, vädret är underbart! Började dagen med en lång och efterlängtad sovmorgon åt lite frukost och pratade med jessika, jobbade sen några timmar och nu ska jag ut och sola och njuta av det underbara vädret, hoppas det fortsätter med detta väder ett tag nu jag orkar inte med mera regn nu! Jag har varit här i 10 dagar nu och jag saknar familjen och dom som betyder nånting otroligt mkt! Det är ju 1 månad och två veckor kvar innan jag kommer hem till sthlm igen, ganska länge asså! Men familjen träffar jag om 10 dagar i Gbg, Det känns bra längtar tills dess. idag fick jag veta att jag kom in på mitt första handsval, Det blev det jag ville Media- Mediaproduktion på Riddarfjärden, det känns perfekt! inte för att jag vill gå gymnasiet i huvudtaget just nu, men men... nu måste jag gå.. Hejdå!


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback