Fredag.

Är fortfranade på öland. Om 3 veckor åker jag till Gotland och sen hem till sthlm igen! Saknar mitt älskade stockhom! skulle åkt till göteborg i onsdags men självklart så lyckas jag bli skit sjuk med penecellin och alltihopa så jag fick ligga kvar här i sängen hela veckan. Som tur va så fick jag flytta hem till Kalle och Annette så Annette fick skäma bort mig lite tyckte mamma. Så hon har varit så snäll här mot mig och tagit hand om mig när jag har legat död. idag mår jag bättre så snart ska jag åka och spela minigolf med kusin julia. Familjen kommer idag, Saknar dom otroligt mkt! Men nu vaknade Tilda och tjuter så det är väl bäst att gå och ta upp henne! ciao!

Säg något?
Postat av: Rosalie

låter som du har det helt okej där iaf:D jag saknar dig otroligt mycket men
vi ses ju om en mnånad!:D love you<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback