Torsdag

Idag har jag varit med hanna i farsta, jag hittade äntligen än skinnjacka som passade ! Woho. Jag har också köpt hårfärg så imorogn färgar jag håret, skönt att slippa utväxten...
Någonting jag har kommit fram till idag är att jag är nog banemig kär igen asså. Shit ! Pallar fan inte med det igen asså, Klart jag vill ha dig hos mig men jag vill inte såra dig och jag vill inte bli sårad. Jag tror helt enkelt inte att jag vågar öppna mig för dig just nu. Det skulle vara så mycket lättare om du kunde prata med mig och berätta vad du menar när du säger ''jag är glad att du är här'', ''Jag tycker om dig'', ''jag har saknat dig''
Önskar att du kunde komma hit och berätta. Saknar tiden emd dig enormt :'( om 29 dagar var det två år sen vi blev tillsammans.

Säg något?
Postat av: Tormodmargrethe

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback