Jobbigt

Imorgon är det skridskor med klassen, Vem fan kommer på nån sån ide, Att åka skridskor på en gympa lektion... -.- Åka runt med jätte osköna skridskor på sig och frysa arlset av sig på nån jävla is i mitten av skoldagen :S Hata Bitte(Gympafröken) !
Jag har redan hela veckan, och helgen, uppbokad. Har ingen som helst tid att bara sitta å slöa i soffan med med sköna dock fula kläder..
Känns ganska jobbigt med tanke på omstäningheterna =/ I helgen blir det fest iaf  med olof å Rosalie nånstans i Medis  <3 :) Ska bli kul :) Och så har jag sökt jobb nu också på Ica inne på söder ^^ Hoppas jag får det (A) Jag har också bestämt mig lite om mina gymnasieval, Första hand Norra real och andra hand Didaktus..
Nu är det bara 9 dagar kvar till Järvsö !

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback