2007

Gott nytt år :) japp nu är det äntligen det efterlängtade 2007, Ett nytt år, nya problem och nya  händelser.
vad ska man säga om 2006 ? att det var en av dom värsta och en av dom bästa årent i mitt liv.
Många bra saker har hänt, lärt känna mycket nya mäniskor endel mindre bra människor..
Det har varit ett händelserikt år minst sagt. Och nu har jag bara det här eviga problemet med björn igen (björn är då mitt ex, eller nått sånt, Vi har varit tillsammans i två år om en månad, för tre månader sen gjorde jag slut med honom, men kan bara inte släppa honom å hanhar väl samma problem) jag ska försöka komma på nånting nu när jag ska till Öland i några dagar..  Man kan ju hoppas att man gör rätt?
men nu ska jag kolla på film.. Ciao!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback