Så mycket minnen

Igår satt jag och Rosalie och tittade på gammla bilder.
Vi tittade på alla bilder från Hemavan, Graninge och alla nätter vi tillbringat tillsammans !
När vi tittade på Hemavan bilderna så blev jag bara jätte glad, för det var där jag träffade er. Det var då jag hittade tre underbara vänner på många olika sett.
Sen tittade vi på bilderna från Graninge, det var bilder på oss fyra. Det var sommar, sol och skratt på varenda bild ! Först blev jag så lycklig av att titta på dom bilderna men sen blev jag bara ledsen, För jag kommer aldrig få några nya bilder på oss fyra som innehåller skratt och kärlek.
Vi går sakta och säkert åt olika håll, Några av oss har förändrats mer andra mindre. Det är ingens fel, Det bara är så.
Klart man saknar oss, men det är väl det här som skulle hända, eller hur? Eller går det att få några nya bilder på oss fyra? kommer det någonsin  bli så igen?
När jag tittade på bilderna kollade jag just på en person, Och jag kan bara inte sluta undra varför du förändrats så mycket, inte bara till utseendet utan också utstrålningen.
Jag vet inte om jag förklarar mina känslor rätt om jag säger att jag saknar dig, för det finns så mycket mer än det. Men jag kan säga att jag saknar bilderna på oss, dig och mig.


fantastic fourFantastic 4

Säg något?
Postat av: sanna

Fint skrivet :)

Postat av: Henryamal

Thanks for the information

2009-03-11 @ 08:16:08
URL: http://www.enequist.dk/henryamal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback