Torsdag

Det var sista skoldagen på 17 dagar, imorgon blir det bara avslutning i teatern och fika med mentorsgruppen!
Har julklappsshoppat dom sista klapparna idag i globen, fötterna är helt döda och huvudet värker. Precis som det brukar vara FYRA dagar innan julafton. Idag var det min tur att laga middag och diska, det är ju alltid lika kul *NOT*
Satt och slog in alla paket tillsammans med lillebror och han ritade julkort, härlig stämning.

Idag fick jag reda på en sak, jag vet bara inte hur jag ska reagera? Ska jag bli glad eller ledsen? Oroad eller lättad?
Svårt.. Det måste disukteras med mamma så får vi se vad vi kommer fram till. Alla grejer och minnen ska alltid förstöras.Om dom nu är  förstörda. Det kanske inte är så hemskt som det känns ?

Nu är det dags att börja dra sig till sängen innan det blir för sent. Godnatt på er :) !

Säg något?
Postat av: Jonasebba

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback