Pepparkakbak med familjen!

Dagen idag började inte så bra storbråk med mamma och tjaffs med syrran, sen till skolan och missade glöggen. Sen blev dagen bättre, fick reda på att jag fick VG på mitt Mediakomuniktionsprov som jag trodde jag skulle få IG på!
Sen var det dax för psykologi prov. Satt och skrev elva sidor förhand i två timmar, så om jag inte får högra betyg än G så kommer jag börja gråta, händerna är helt svullna! Springer ehm åter min favorit pizza La Chief med mozzarella basilika soltorkade tomater och parmaskinka, men jag byter alltid ut skinkan mot salami!
Sen var det bara att sätta i gång med pepparkaksbaket med familjen, underbar stämning och hela köket var täckt av peppisar, plåtar, kavlar, familjemedlemmar och MJÖL!

image52

Sofia bakar på!


image54

Sötnos

image55

Mamma, bästa vän!

Nu har jag grymt ont i magen efter att ha smyg ätit löjligt mycket pepparkaksdeg. Time to sleep! <3

Säg något?
Postat av: Niclas

Blä för peppisdeg men mums för pizzan ;)

Postat av: Karolina

haha, båda var jättegoda!

2007-12-14 @ 11:02:50
URL: http://karolinajamtin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback