Nytt år, nya andetag.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var i österrike och åkta skidor i alperna, jag blev gudmor, jag bodde på öland i 7 veckor ensam utan familjen, jag var i London och mycket mycket mer!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nope.. Jag hade ett och det var att aldrig bli tillsammans med mitt ex björn igen, och det bröts bara några veckor senare. Lyckat ^^

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.

4. Dog någon som stod dig nära?
Lady, "min" söta hund dog.

5. Vilka länder besökte du?
Österrike, England och Sverige!

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Jaa, lite mer singelliv 2008 vill jag ha faktist. Jag saknade också en riktig solsemster.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Ganska många datum det här året faktist.. kommer nog minnas 23/12 .

8. Vad var din största framgång 2007?
Jag lyckades äntligen komma över en viss person ordentligt, jag tog mig igenom första terminen av gymnasiet mm.

9. Största misstaget?

Hmm, den var svår. Jag tror inte jag har gjort något riktigt misstag i år faktist. Eller jo jag gjorde en kille väldigt ledsen i början av sommaren, och det ångrar jag grymt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Mest är väl magen, Har haft magsår och magkatarr i över ett år och har haft receptbelagda mediciner som gav hallucinationer och grejer, sen har ju jag med allergi. Men Förkyld och sånt har jag varit, men jag har inte brytit något iaf!

11. Bästa köpet?
MIN SÄNG !

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Fika och kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa.. ^^ Både personer och händelser

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?

Hmm.. Mr.big- to be with you
Good charlotte- the truth
Billy talent- nothing to lose
U2-Sometimes you can't make it on you own
och U2- with our without you

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Definitivt gladare. Jag är äldre och starkare nu så jag kan hantera vissa saker på ett mycket bättre sätt.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Pluggat, tränat och städat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Rökt, älskat, äta godis och snask.

18. Hur tillbringade du julen?
Jag var med familjen hemma och hade det jätte mysigt. Sen gick jag till kyrkan och det var ockåde najjs ^^

19. Blev du kär i år?
Det skulle man väl kunna säga ^^

20. Hur många one night stands?
Sånt där tycker jag är personligt!

21. Favoritprogram på TV?
Desperate housewievs (felstavat säkert)
Men O.C slår inget!

23. Bästa boken du läste i år?
Harry potter, dödsrelikerna av J.K Tolking

24. Största musikaliska upptäckten?
No idea..

25. Något du önskade dig och fick?
Jag önskar mig inget.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jag önskar mig inget.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag hade kompisar hemma hos mig på fest, två strippor fick jag också ^^

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hmm.. klart det finns.

30. Hur skulle du beskriva ditt 2007?

Svårt, hände mycket grejer som inte hänt förut. Vuxit ganska mycket som människa. Har förändrats mycket hemma. det har hänt mycket roliga saker. Äventyr och resor. Nött mycket roligt nytt folk som jag gillar att umgås med och jag har skaffat mig ett helt nytt liv eller vad man ska säga. Love it!

31. Vad fick dig att må bra?
Kärlek, trygghet och självförtroende. Och i dom flesta lägena en viss person.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmm.. Jag håller mig hellre till folk jag har en chans att få ^^

33. Vem saknade du?
Den som jag alltid saknar, mormor såklart.

Säg något?
Postat av: Markkarine

Very impressed!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback