Måndag

Sjukt trött, blev inte mycket sömn inatt. Haft grafo prov det gick bra 20/24 fick jag även fast att jag inte hade pluggat på.
Jag slapp göra pyskologiprovet idag eftersom min lärare hade glömt att ge mig en jätte viktig stencil och några andra papper som amn skulle ha så jag fick gör det den 13:de istället. Skönt! Snart ska jag iväg och ta en spruta, vaccination mot livmoderhalscancer. jag är grymt sprut rädd så jag når redan jätte illa och darar på händerna! Men det är viktigt att ta sprutan så det ska jag såklart göra!
Imorgon har jag matte prvo och muntlig redovisning i engelska, så det är bara sätta sig och plugga igen!

Säg något?
Postat av: Conradmarit

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback