Jullov!

YES, jullov! Äntligen!!
Kom nyss hem från stan med älskade Rosalie, jätte härligt att träffa henne igen måste jag säga!
Lillebrorsan har blivit magsjuk stackarn, lagom kul innan jul och allt! Så jag får inte ta hem nån till mig och jag pallar bara inte gå hemifrån..Nu är det bara tre (nästan två) dagar kvar till julafton, det känns helt ofattbart!!! Imorgon kommer farmor, om hon vågar sig hit vill säga, och lämnar julklappar sen ska vi baka knäck och klä granen. Jag älskar verkligen att klä granen, min passion ^^
Men nu ska jag sätta på "ett öga rött" Och lägga mig till rätta i min säng !

Säg något?
Postat av: Niclas

Den filmen var rätt så ok, inget slår ju boken (har du läst den) men ändå ok!

Postat av: Rosalie

Det var hur härligt som helst att trägga dig iockså vännen

2007-12-22 @ 20:24:53
URL: http://egli.blogg.se
Postat av: Svenviktoria

good site, need more information! Thank you

2009-02-10 @ 08:27:13
URL: http://svenviktoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback