Julkänsla

Nu börjar jag få den här mysiga, härliga julkänslan! I söndags åt jag årets första julbord och idag var jag på luciaspel och man går runt och tänker på vilka julklappar man vill ge, och ha såklart. Det är mysigt mörkt och ljusen är tända runt bordet vid middagen. Jag är en sådan människa som älskar julen! Tro det eller ej men jag tycker om kylan, juklappshoppingen, små barn sjungandes på "sankta lucia" och maten!
Nu är det bara snön som saknas!!!
Ja,var är det vackra skimmrande vita snötäcket som brukar ligga över våra gator vid den här tiden? Var är alla tjocka vinter jackor, halsdukar och mössor? Inte ens en liten minus grad den senaste veckan. Vad har hänt med vårat väder? Vi fick ingen sommar, och nu vill dom sno våran vinter också, DOM JÄVLARNA!! (Fråga inte vilka "dom" är, för det vet jag inte själv^^)
Nu ska jag ta på mig favorit myskläderna (ett par stora ritkgt fula mjukisbyxor, yllesockor och en viss persons tröja)
göra mig en varm kopp te sätta mig i soffhörnet med en filt runt mig och läsa Harry Potter, dödsrelikerna.

Säg något?
Postat av: LATTE

jag börjar också få julkänslor!

Postat av: Niclas

Ja de jävlarna asså!

2007-12-11 @ 23:49:49
URL: http://vsop.wordpress.com
Postat av: Jimmyemine

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-06-15 @ 08:30:22
URL: http://jimmyemine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback