Torsdag

Igår var jag på IKEA med F4, det var väldigt trevligt men jag var så otroligt trött eftersom jag började skolan klockan åtta igår morgon och sen var jag hemma vid kvart över åtta på kvällen, då tog det inte lång tid innan Andrea kom och hämtade mig och så åkta vi till Rosalie och och tog en promenad då vi disskuterade mammor, pappor och pojkar.
Tillbaka till ikea. det var nog mer jag, Hanna och Andrea som shoppade och bestämde vad Rosalie ska ha, "En pizza slizer måste du bara ha" och "en sån är snygg köp den"!
Roligast var nog när Hannas mamma skulle fota oss på soffan, det blev faktist ett kort tillsist.
image41
För alltid, eller?

Idag har jag gått i skolan, sen bestämde jag mig för att idag ska jag bara vara hemma och äta chips och sova så mycket som möjligt för det var nog flera månader sen jag gjorde det sist! Så nu sitter jag här hemma och  tror att jag ska dö av tråkighet, jag skulle lätt kunna gå ut och träffa nån men jag har bestämt mig för att jag ska vara hemma och då ska jag de! Men nu ska jag nog gå och bada och göra ansiktsmask och hårinpackning, Underbart!

Säg något?
Postat av: Rosalie

HELT UNDERBART!! Tack så hemskt mycket för en utav mina bästa dagar i mitt liv!!<3<3

Postat av: .

Hur har du fått kalendern på din blogg?

2007-08-26 @ 17:30:11
URL: http://theboken.blogg.se
Postat av: Karolina

den är där automatiskt tror jag =P

2007-08-29 @ 22:10:26
Postat av: Bobettina

Thanks, keep up the good work.

2008-10-09 @ 10:54:30
URL: http://bobettina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback