Söndag

Jag är otroligt trött idag gick upp vid två tog ett bad till fyra och nug har jag bara suttit och lodat framför datan i en timme. Igår var en trevligtkväll, inte värdens toppenkväll men den var helt okej. Jag var på nån sortsfest i sandsborg sen drog vi till tallkrogen. Iförrgår satt jag, Andrea, Jossan, Björn och Forsman och rökte vattenpipa och pratade på min vernada, det var väldigt trevligt och mysigt. Iförrgår flyttade också Rosalie till Norrland det blev ett tårfyllt hejdå. Men jag är glad för din skull och vi ses ju snart igen det är ju inte direkt föralltid som du tänker vara borta. Oj  nu böjade det regna, vad mysigt! Ska nog be björn komma hit så kan vi hyra film och mysa under ett täcke i soffan hela kvällen, Åh vad härligt det skulle vara! Thihi..

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback