Skola

Nu har jag börjat gymnasiet, i klass MP1B på riddarfjärdsskolan. Trivs hyfsat hade lite otur med mentorsgruppen men klassen verkar helt okej. Idag fick jag veta efter att ha gjort en matte diagnos att jag ska läsa matte D, Underbart  -.- Ska försöka förhandla mig till matte B iaf matte C. Imorgon ska jag ha mitt första Media ämne, Grafisk komunikation "Grafo" det ska bli jätte roligt och intressant! På fredag åker Rosalie hem, ni kan nog gissa vad jag känner om det..
Jag har inte tid för nånting "ej viktigt" längre, Jag hinner inte vara inne på datan inte bara ligga och titta på TV, känns hemskt. Är det så det kommer att vara i tre år nu? Jag som tyckte jag valde en slapp linje. När jag väl kommer hem efter skolan vid fem så är jag helt död. Hur kul är det lixom? Men men man får se fram emot det roliga på helgerna iaf! Men nu ska jag ut och träffa några i gubbängen! Pussokram

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback