Hemma

Nu är jag hemma igen, efter två månader så sitter jag här igen. Allt är nästan precis som jag lämnade det, kanske några personer som förändrats lite och så men inga stora saker har hänt iaf.
Jag är nöjd med min sommar, jag har jobbat och tjänat pengar jag har varit på gotland och vilat ut mig och jag har varit i London och upplevt. Jag tror faktist att jag har förändrats den här sommaren, jag känner mig iaf inte som samma person som gick ut gubbängsskolan 9 dr i juni. Det kanske inte alls är så men det känns som det.
Dom här tre dagarna som jag har varit hemma har jag haft fullt upp med det mesta som kan tänka sig. jag har haft otroligt kul och en bra avslutning på sommarlovet.  Nu måste jag evrkligen sluta hade hoppast på att skriva mer men det går inte, PussoKram
P.S Saknar Rosalie Egli otroligt mkt!

Säg något?
Postat av: Rosalie

saknar dig också hjärtat<3<3

Postat av: Anonym

Dax att uppdatera bloggen? (a)

2007-08-18 @ 12:32:34
Postat av: sanna

Välkommen hem gumman!
Hoppas det gick bra att fira Rosalies födelsedag..
ps Ungdomsgruppen börjar Nästa onsdag =)
ses då!
Kramar

2007-08-21 @ 17:49:35
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback