Trött

Jaa nu sitter man här igen då... Stan med Belle va lika mysigt som jag trodde, men att det var så mkt folk förstörde ju lite, vi sprang runt i alla möjliga affärer i fem timmar och shoppar. Jag hittade ett par kina-skor as coola ^^ Plusatt jag har blivit HELT kär i ett par Svarta Pumps, oturligt nog var priset över tusen kronor så som las tillbaka på hyllan snabbt som attan .. Jag hitade äntligen en BH på H&M också på 30 % rabatt YIPPI :D
den va blå och fin.. Jag borde igentligen ligga i min säng nu och sova för imorgon ska jag upp tidigt och julhandla mat till jualfton med mamma.. hon behövde nån stark *hmm*  som skulle hjälpa henne att bära..
Men nu ska jag titta på film.. vi får se om mr X ringer ikväll då <3

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback