Jullov <3

ÄNTLIGEN LOV !  fy fan vad skönt ! Slut på alla läxor och prov. föreställningarna som jag och min klass har haft den senaste veckan har gått bra :) jag har inte gjort bort mig en enda gång (vilket under!) fast jag hade ju bara en mini roll.. sex repliker ^^ snart ska ajg in till stan och träffa belle <3 shoppa dom sista julklapparna och fika.. Ska bli jätte mysigt har inte träffat henne på...hm...  fyra veckor tror jag nog att det är.. skaa bli jätte kul iaf ! Imorgon ska jul städa *YIPPI inte * men jag ska baka knäck också ÄLSKA KNÄCK!
Men måste jag åka till stan annars blir isabelle sur ;)

Säg något?
Postat av: Sanna

Du var jätte duktig i eran pjäs:)

Postat av: Conradaida

Excellent site.

2009-04-16 @ 08:24:25
URL: http://conradaida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback