Helg+Måndag

Ja nu var det då ännu en måndag, och ännu en jobbig skolvecka framför oss. fast på fredag då är det jullov ! YIPPI ! Eftersom jag går i en dramaklass så har vi heltidsrepetitioner på våran julföreställning, Alltså består mina dagar av skrik från min dramalärare (han är VÄLDIGT högljud av sig) och  teater.
I helgen har jag haft det mysigt med Hanna och Rosalie <3  Vi ''julpysslade'' och satte uppe hela natten och pratade. idag har jag shoppat med min sötnos Andreas, Jag hittade två Vinter jackor för halv priset. Så nu är jag väldigt nöjd och väldigt pank. Jag glömde också att skriva min redovisining i sysöljden så där rök nog mitt VG.. FAN!  men men har man stressigt så har man.. !
En sak till jag kom att tänka på är FAN vad alla bråkar nu förtiden? Alla är på dåligt humör så dom skriker å har sig, det måste ha med att det inte är nån snö än..  Eller så är det väl bara ''vinterhumöret'' som kommer fram (Min dramalärare skyller på det). Ikväll är det mina favoritprogram på TV. Prison break och Cityakuten så jag ser fram emot en mysig kväll i soffan med te och pepparkakor. Kanske får man lite gulligt sällskap?
man kan ju hoppas iaf. Men nu måste jag ringa johanna å kolla hur hon mår (tvångstankar)
Hej då ! :) 

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback