Fredag

Jaa.. nu har det gått fyra dagar sen jag skrev sist och det har hänt OTROLIGT mycket. för det första så har en kompis från åland bott hos mig i två nätter, vi har shoppat gått på bio och spelat laser doum med Wigge, Simon, Hanna och Björn. Haft jätte kul med dig johanna! Ikväll ska björn sova hos mig, ska bli mysigt.. :)
Det tråkiga som hänt den här veckan är att både Rosalie och Andrea åkt bort.. Andrea träffar jag snart men Rosalie träffar jag inte förren den tolfte :'( Saknar dig redan Darling <3
jag vill också säga tack till Caroline som är en toppen kompis! tack för att du tror på mig och står på min sida i allt det här, Förlåt för at du blev inblandad och så.. men nu ska jag gå och hyra film.. Hej då !

Säg något?
Postat av: Anonym

Haha björn va mysigt!

2007-01-11 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback